Reklamacje i zwroty

Produkty zakupione w Black and White Bazaar podlegają możliwości zwrotu, z wyjątkiem produktów wykonanych na zamówienie.

Warunkiem jest odesłanie towaru nie używanego, czystego, z oryginalnie wszytymi metkami i nie oderwaną etykietą zwrotu w przypadku ubrań.

Zwrotu lub reklamacji towaru można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki za pośrednictwem strony internetowej Black and White Bazaar.

W celu dokonania zwrotu lub reklamacji należy postępować zgodnie z instrukcją:

  1. Zaloguj się na swoje konto, po czym w “MOJE KONTO” przejdź do zakładki ZAMÓWIENIA.
  2. Wybierz numer zamówienia, które chcesz w części lub w całości zwrócić / reklamować.
  3. W prawej części widoku nad zamówieniem kliknij przycisk “WNIOSEK O WYMIANĘ LUB ZWROT PIENIĘDZY”.
  4. W polu “CO CHCESZ ZROBIĆ” - wskaż wymianę towaru lub zwrot pieniędzy. Następnie zaznacz wszystkie lub część produktów, które chcesz zwrócić / zareklamować oraz wskaż w panelu “UZASADNIENIE” przyczyny zwrotu / reklamacji. W dolnej części ekranu możesz dodać komentarz. Na sam koniec kliknij przycisk “ZWROTU”.
  5. Zostaniesz przeniesiony do zakładki INFORMACJE O ZWROCIE gdzie możesz śledzić dalszy proces rozpatrywania zwrotu / reklamacji.

Na rozpatrzenie reklamacji Black and White Bazaar ma 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki od klienta.

Jeśli zwrot produktu jest na terenie Polski, wyślemy potwierdzenie zamówienia kuriera.

Zwrot pieniędzy lub wymiana produktu nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od dnia zaakceptowania zwrotu lub reklamacji.